הלחימה בעזה: הצבא ממשיך להתקדם למרכז עזה

    קובי פינקלר No Comments on הלחימה בעזה: הצבא ממשיך להתקדם למרכז עזה

    מתקדמים למרכזי חמאס בעיר עזה: במהלך הלילה זוהה איום מיידי של חוליית מחבלים שתכננה לשגר טיל נ״ט לעבר הכוחות מתוך בניין רב קומות. בשיתוף כוחות השטח עם חיל האוויר, הבניין שבו הייתה החוליה הותקף והחוליה חוסלה. כמו כן התגלה בבית חאנון פיר מנהרה סמוך לבית חולים ובית ספר באזור, כוחות הנדסה פעלו להשמיד את הפיר

    צילום: דובר צה"ל
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הלחימה ממשיכה בעיר עזה: במהלך הלילה זוהה איום מיידי של חוליית מחבלים שתכננה לשגר טיל נ״ט לעבר הכוחות מתוך בניין רב קומות. בשיתוף פעולה של הכוחות בשטח עם חיל האוויר, הבניין שבו הייתה החוליה הותקף והחוליה חוסלה. כמו כן התגלה בבית חאנון פיר מנהרה סמוך לבית חולים ובית ספר באזור, כוחות הנדסה פעלו להשמיד את הפיר.

    כוחות צה״ל התקדמו ביממה האחרונה לעבר מוקדי חמאס המרכזיים בלב העיר עזה, כולל בסמוך לבית החולים שיפא. גורמי ביטחון אומרים הבוקר: ״היעד שלנו הוא לא לכבוש את כל העיר עזה – אין בזה צורך. היעד הוא למוטט את מרכזי חמאס בעיר, את המפקדות שמתחת לבתי החולים, את המסגדים המרכזיים ומוקדי עצבים נוספים. כך יהיה אפשר להתקדם להשגת יעדי המלחמה״.

    הבוקר הותר לפרסום: רס״ל (מיל׳) יעקב עוזרי הי"ד, בן 28 מכפר שמאי, לוחם שיריון בגדוד 52, חטיבה 401. נפל אמש בקרב בצפון רצועת עזה. בנוסף, לוחם מגדוד 13, חטיבת גולני, לוחם מגדוד 601, חטיבה 401 ולוחם מגדוד 890, חטיבת הצנחנים, נפצעו אמש באורח קשה בלחימה בצפון רצועת עזה. משפחותיהם עודכנו.



    0 תגובות